i´ve seen love go by my door....and i hope you are the one who´s closing it!

hejsan sitter nu med min brors dator och har fått tillbaka min laddare....till min men orkar inte sätta igång den så skit i det.. ja haft en superbra kväll men i går var det värre fick hjärnskakning eftersom jag halka o slog i huvvet armbågen o höften på gatan....men men shit happens when you party naked....or something like that!^^
aja..i morgon blir det lite chill sen till kåge o se när mamma, moster och mormor sjunger i kyrkan sen äre efterfest hemma hos os nicenice....i veckan har jag inte haft tur direkt men sånt e livet för endel...men u ska jag ch min fina bror se film o snacka lite ses hörs peac love and understanding bye!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0