hoppas detta funkar nu.....

Hahah, nu är det ungefär den 6 bloggen jag ha startat o dom andra har ja sedan glömt lösenordet till men nu ha jag skrivit upp det och har sparat det su nu jävlar...hahah, ja som sagt heter jag Angelica Henriksson men ska snart byta efternamn till Elfvengren....jag är 15 blir 16 den 14 april...jag går i kågeskolan 9b och till gymnasiet har jag valt 1vvs o fastighet 2musik estet 3 bygg o annlägning....ja det e mina val o jag har bra betyg kommer in på det jag vill vet jag iallafall...jag skafa denna blogg för att jag ska ha någonstans att skriva vad jag gjort underdagen nästan som en dagbok fast en man inte skriver hemlisar i...hihihi.... ja mitt liv är ganska rörigt ibland fast det är det för alla men det är oftast på topp jag o min familj står upp förvarann genom eld o vatten så vi klarar av allt som stöter till oss......nu e klockan 02:42 o jag e inte ett dugg trött men ska gå o röka o se film stoppa ner mig i sängen med godis o gott gott hihihi ja bloggar kanske mer i natt får väl se om jag orkar vara vaken men det e inte omöjligt!

Kommentarer
Postat av: frida

varför ska du byta efternamn...:)

2012-01-28 @ 15:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0