We´r ment for eatchother

hejsan svejsan allt bra? ;) för mig går livet i vågor man vet inte riktigt hur en dag ska bli när man vaknar men man hoppas på det bästa då blir allt sämst men om man hoppas på att dagen ska bli sämst blir den bäst! ja, jag vet är lite konstig men stolt! i veckan kommer det vara ganska mycket plugg har tillexempel precis idag haft mitt första nationellaprov i svenska och nästa blir på torsdag.....ja,önska man kunde få facit på provet redan från början då skulle alla lyckas! :D då hade ingen behövt vara orolig....men det är tur att jag har en underbar familj och en underbar pojkvän som kommer till mig på lördag tidigt på morgonen och slaggar här till sent på söndag kväll. kommer bli en underbar helg med han eftersom han får mig på helt andra tankar....kommer säkert stänga av mobilen och datorn när han är här för jag vill ängna all tid till honom så bli inte sura det blir bara i två dagar....hahahah ja jag e så in love så att säga så jag till och med kan stänga av allt och bara koppla av! helt amazing för mig ialla fall...men ojoj....nu orkar snart inte ni läsa mer så ska sluta skriva nu hahaha gonatt o sov gott!
ni får gammla bilder för att jag orkar inte ta nya.... love peac and understanding!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0