i wanna fuck you hard and then suck you softly!

hejsan! idag har jag varit med lisa till skolan det var super kul var fan kung på allt! hihihi! just nu ligger mina convers i klorin för att jag spillde kaffe på dom.... sad face men men det blir säkert bra! jag pluggar oxå fast det är lov men har ju ett prov snart så måste plugga. Ikväll blire bara chill och dill hihih jag ska sova tidigt så att jag orkar upp i morgon!:) o juste! har fyndat idag för 175 kr!!!!! ett par läderbyxor ett par klack skor och ett snyggt linne allt från HM! ni får bild när jag kommer hem! men nu ska jag fortsätta vara duktig flicka och plugga!
rubriken har inget med bilden att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0